10. Játékok

A játékok fő funkciója

A virtuális séta izgalmas összetevői a játékok. Ezek a játékok elsősorban azért készülnek, hogy a virtuális sétát kiegészítsék, vonzóvá és interaktívvá tegyék. 

Játékok bármilyen típusú virtuális sétába beilleszthetőek, de van néhány alkalmazási terület ahol különösen hasznosak lehetnek, mint pl.:

  1. múzeumok, várak, kastélyok, kiállítások és egyéb kulturális intézmények
  2. iskolák, egyetemek és egyéb oktatási intézmények
  3. játszóházak
  4. boltok, áruházak

Használatukkal az alábbi célok teljesüléséhez járulnak hozzá:

education
Ismeretátadás, oktatás

- a virtuális séta különböző elemeire kattintva részletes szöveges információ ugrik fel a tárgyról, további képpel, videóval kiegészítve

discount
Kedvezmény vagy akció érvényesítése

- a kérdés(ek)re adott helyes válasz esetén kedvezményes kuponkód jelenik meg

teaser
Kedvcsináló, a helyszín megismertetése

- a játék során a néző automatikusan feltérképezi a helyszínt vagy a termékeinket
- kérdésekre adott helyes válasz esetén kiegészítő információ jelenik meg

Példák játékok beágyazására

A lenti példák néhány gyakori játéktípust szemléltetnek. A  képre kattintva betöltődik a játékot tartalmazó virtuális séta.

Kvízjáték

Az egyik kép melletti kérdőjelre kattintva egy kérdés jelenik meg. A kérdésre adott helyes válasz esetén bónuszvideó nyílik meg a kép készítésének helyszínéről.

zsambek_templomrom

Kincskereső játék

A játék célja összegyűjteni a különböző terekben elhelyezett tárgyakat kisebb logikai
feladványokkal izgalmassá téve. A nyertes részére, amennyiben megtalálja az összes tárgyat új nézőpontok lesznek láthatóak.

Rejtett tárgy megtalálása

A kastély udvarában egy 3D-s tárgy (kisállat) rejtőzködik. Megjelenése csak az egér mozgatására történik. A szerencsés megtaláló meg tudja forgatni és minden irányból megvizsgálni a tárgyat.

A cikksorozat következő része IDE kattintva érhető el.